Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Wednesday 2 September 2015

My Instant Detox Water

Are detox programs really good for you? There seems to be an equal amount of warnings and recommendations for detoxing, which can make it confusing for the would-be detox dieter. While it is possible to get it wrong, as long as you get it right you’ll be helping yourself in several different ways.So far,aku buat detox water around 3-4kali je seminggu for clean up usus aku sebelum tidur.yang lain aku just consume teh hijau plus halia dan madu atau teh hijau limau nipis sebelum tidur sebab aku ni agak malas nak rendam all of buah kemudian biarkan semalaman dalam peti,pagi esok baru minum! tu pun aku tak terus minum sebab sejuk,aku hold dulu sampai air detox tu dah tak sejuk then baru aku minum.orang perempuan bahaya kalau amal minum air sejuk,lebih2 lagi ais.boleh kembang urat nau!

sebagai langkah penyelesaian aku lebih suka buat instant detox water aku sendiri.lagi smoothie kot.Ni salah satu resepi detox ikut tekak dan nafsu aku sendiri.

lobak merah,kurma 3 biji,limau navy dan limau gedang.blender je semua sekali then siap untuk diminum sambil jogging ke kelas dan intai2 senior gitchuu.


I have outlined some of the benefits you can expect by following some of the more well-organized detox programs out there.Antara sebab kenapa aku amal detox water termasuk instant detox aku ni sebab melambatkan proses penuaan gitu haha! well done la kalau aku hangout dengan adik perempuan aku yang still sekolah,mesti orang akan guess dia umur dalam 25 then orang akan ingat aku ni adik dia.fuh,gila tak eksaited ! lagi pun detox water ni boleh menambahkan tenaga dan loss weight also MENYIHATKAN TUBUH BADAN LUAR DAN DALAM.

Ada orang tanya aku adakah aku exercise? memandangkan life aku agak hambar dengan kesibukkan yang padu jadi its depend ! kalau aku tak sempat exercise diwaktu siang,sebelum tidur tu aku akan workout,pasti ! bagi memudahkan kerja aku just download video workout atau beli VCD workout dan aku akan workout minimum setengah jam everyday hanya berjimba dalam bilik ! syok kau tahu syok !exercise ni penting,even kau kurus sekalipun,consume ubat kurus,sekat makan sekalipun you must keep workout! dapat 3 kali seminggu pun jadi la sebab kita tak tahu kolestrol dalam ateri tu dah banyak mana tepu dan tersumbat ! dan aku just keep exercise dan tak pernah sekat makan,simple.yang penting kena jaga,bukan main sumbat je.

Now lets Switch to tasty and healthy, homemade detox spa water! ;)

2 comments:

Cik karmila said...

bagus sgt detox water ni....

Cik karmila said...

bagus sgt detox water ni....