Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Sunday 30 August 2015

Because I Love You!

Perasaan cinta itu datangnya dari senyawa feromon.perkataan feromon ni berasal dari perkataan yunani iaitu phero,bermaksud sensasi.feromon ni akan berhubung dengan  vomeronasalorgan bersama  hipotalamus melalui saraf tengah otak maka disini lahirnya sebuah cinta *menyanyi ala2 lagu tema kemerdekaan 57*

Bagi aku cinta itu konflik sampai ada yang mengatakan cinta itu buta.memang betul,sebab cinta,hati boleh terluka.sebab cinta ada orang sanggup membunuh.arhh metafora sangat cinta manusia ! thats why kena yakin cinta yang kekal abadi itu hanya cinta pada Ilahi dan RasulNya :)

Aku pun pernah rasa untuk mencintai tapi aku tak yakin yang aku dicintai.sebab aku je yang beria nak dia disamping aku,aku sanggup berhabis duit asalkan dia ada dengan aku tiap hari.dah ramai orang duk kata yang aku ni terlampau obses tapi macam aku kata tadi,ada istilah mengatakan cinta itu buta jadi aku tak peduli because i love u my superb keju !!!!


My breakfast ruji setiap pagi,cheezy bread

Iman manusia biasalah kejap turun kejap naik,macam tu juga nafsu aku.For your infomation akal perempuan cuma 1 dan yang lainnya nafsu berbanding lelaki akal ada 9 jadi lelaki lebih profesional sebenarnya untuk handle perasaan wanita sebab mereka boleh fikir panjang gitchuu.melarut sudah.aku tak tahu sejak bila aku suka pada keju sampai kawan aku kata aku obses,siap ugut aku nanti boleh gemuk.saja je nak bagi aku jadi paranoid ye.

kalau tengah drive then aku lapar,aku akan pergi beli cheezy wedges kat KFC ataupun aku beli benda lain tapi for sure aku akan minta extra cheese! aku tak lah selalu beli kat KFC sebab aku ni berjimat orangnya bukan kedekut dan kalau aku kedekut sekalipun adakah kau fikir aku akan mengaku?

Jadi aku lebih suka beli keju dan buat apa saja menu kesukaan aku kat rumah like roti keju ke pizza ke.aku guess lagi berkhasiat kot dari beli kat luar.lagipun salah satu reason kenapa aku suka keju ni sebab ia kaya dengan selinium untuk membantu anti-oksida supaya kelihatan awet muda :')

kandungan kalori dan karbo dalam keju ni sangat rendah sebenarnya jadi tiada istilah obes jika memakan keju.teruskan menikmati aneka kepelbagaian bio kat malaysia ni janji boleh kawal.kalau selalu makan junkfood,air gas bagai lastly haruslah gemuk right? pokok pangkal atas diri sendiri.

selain coklat aku juga penggemar keju.aku pencinta keju dan aku ok.

No comments: