Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Thursday 27 August 2015

Magnum White Almond

To be honest memang aku dalam mood on diet and fitness tapi kawan2 aku semua pandang aku macam aku ni paranormal sebab im chocolate lover so haruslah aku akur pada magnum cafe,Dip N Dip,Lava cake dan pelbagai lagi syurga coklat ! paling syok bila melantak perkakas ni dengan rakus tapi aku still kehilangan inci ! tak segemuk dulu lagi hehe.

petua aku senang je.tak payah susah2 kau nak pelbagaikan ubat kurus bagai.kau boleh nikmati keindahan dunia yang mewah dengan kepelbagaian bio dengan syarat

JANGAN BERKAWAN DENGAN PENIMBANG BERAT !!

thats why aku cuma tahu yang aku ni sekadar kehilangan inci,bukan kehilangan berat.bagi aku soalan berapa berat aku adalah soalan paling killer sebab aku memang tak boleh jawab.aku tak tahu berat aku berapa sebenarnya.lain orang lain caranya.aku tak suka tengok penimbang sebab bila aku melantak then naik 500 gram aku boleh menjerit bagai kena sampuk dan terkurung dalam bilik macam orang tengah fobia.kesimpulannya,jangan sesekala timbang berat.sesekali tu boleh lah.sebulan sekali ke.

even aku suka makan makanan yang heaven,kawalan tu tetap ada.minum air mineral minimum 2L sehari itu wajib,aku tak minum air sejuk/ais,aku stop air manis apalagi air gas.ulam-ulaman,halia,kunyit,pegaga bagai memang dah jadi makanan ruji aku tiap hari.aku tak lah melantak magnum tiap2 hari,seminggu sekali tu memang aku makan la.exercise minimum setengah jam setiap hari walau sibuk.

kemain posing nau,baru lepas buat kuat lentang begitulah.

Alkisahnya aku dah lama perati iklan magnum white almond.aku memang tak boleh tengok benda baru,tambah2 feveret aku!nak beli tak sempat memandangkan aku sibuk.jadi kebetulan ada masa free dalam seminggu lepas aku habis kursus,aku guess nak balik rumah.

Balik dari maktab,aku bagi tahu parent aku yang halkum aku dah bergetar nak magnum baru! and then.......


taraaaa~~~ tora datang lagi !!!!

Tersentak jantung aku masa tu.tapi aku tau jantung aku takkan ada friction yang berlebihan sebab ada pericardial layer yang meliputinya.Ah sudah,anatomi lagi !magnum white almond ni memang win la manis dia berbanding perisa yang lain.so far,magnum brownie tetap nombor 1 la dihatiku gitchuuu.nak lagi upgrade,of coz la im fall in love with cookie monster magnum! only at magnum cafe :')

I have never taken any compliments to heart because deep down inside I know that all of them actually belong to you both. Thanks for everything, mom and dad. love u :*

No comments: