Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Monday 25 August 2014

Ini Bukan Setakat Kejutan Budaya!


Aku rasa neurotransmitter dalam kepala otak aku ni dah berbelit bagai bersimpul mati huh!

kali ni aku nak taip entry dengan jujur dan tulus tanpa ayat mukadimah manis aku yang penuh dengan metafora tu ! kadang2 aku rasa timing memang jelous dengan kehidupan aku.pejam celik pejam celik dah selang sebulan! u olls bayang lah,aku baru je masuk sem baru tup2 dah nak exam ! sandiwara apakah???


*hek eleh,exam 29/12/14 kot,kau propa macam esok dah nak exam!*

hello ! bagi aku 29/12 tu sekejap gila u olls! bukan aku nak kata aku ni ala2 best student yang fanatik tahap impak maksima kalau sebut pasal exam ni sebab aku bukan born genius even aku study bagai nak mati sekalipun wahaww~ tapi sebab aku ni tak habis2 dengan alaf theta aku! sekejap jadi sleeping beauty,kalau dah tidur beria tidur lepastu bila dah seminggu nak exam aku akan mengalami semput2 dan asma yang luar biasa sampai termengah2 konon nak struggle mana2 subjek yang tak master tu..

anyway,aku tak minat sebenarnya bab study2 last minute ni *cewah* tapi sebab masa sekolah dulu nak PMR ada balance 3 tahun untuk exam,SPM ada balance 2 tahun untuk exam,tiba2 degree tak sampai 5 bulan terus exam tu yang buat aku terenjat giloss! 

by the way entry ni di update pada jam 1.30 pagi actualy dan masa ni otak aku memang tengah merapu melencong ke persimpangan karak sebenarnya.the ending of this story aku cuma nak kata aku dah nak exam dan moral of value jangan study last minute,thats all!!

p/s : aku cakap macam aku sorang je yang akan hadapi masalah genjatan minda ni.


No comments: