Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Thursday 27 June 2013

SEMAKDOWN 2013 !

 
hai to all my reader ! sekarang ni tenggelam timbul je chenta di webie , macam bunian . sekilas dipandang ada tapi bila tenung hilang ! lumrah letew,tunggang terbalik ayat sama juga chenta pakai "because im still a student" . 

sometimes ada juga chenta online di facebook tapi tak lah sekerap yang dulu,blog pun akan di update bila chenta rasa nak update but when im feel lazy memang haram jadah aku tak layan semua benda ni wee~ so bila chenta online facebook konon2 nak surf gossip terbaru lah konon,ada je benda yang tak kena ! uolls sekarang facebook dah macam barah dia ada

konflik percintaan segi tiga bermuda :

"kurang hajar capital $%^& ! apsal bf aku juga kau kebas??!!!"
bini-biniku gangster version 2 :
"siap lah kau ! aku cari kau sampai lubang cacing!!"

H.A.C.K.S (hanya awak cinta kurap saya)

"awak,saya sayang awak sangat2 sayang! kenapa awak curang dengan saya? :'("

by the way chenta tak marah pun nak update status atau tweet di twitter tu but bagi lah info2 yang berguna yang mempunyai unsur2 kemanusiaan bukan kehantuaan ! yang duk kecoh2 bergaduh pakat sound2 kat wall tu pasal apa? ingat wall tu gelagang smackdown kau ke ? nak tunjuk gangster letew muehehe .

so bagi chenta tak perlu lah nak gaduh2 sampai kat wall facebook tu , kalau privacy takpe tapi ni satu dunia tahu malu la weh .

true friendship is never serene so jagalah hubungan persahabatan baik2 . a simple friendship think the friendship over when u have a argument but a real friend knows that its not a friendship until after u've a fight ! baru ku sedar siapa kawan dan siapa lawan, am i right ?

# sahabat untuk selamanya <3

No comments: