Ensiklopedia Doktor Chenta

Friday, 18 January 2013

kenal tak S.T.R.E.S.S ?


Argghh~ ok sekarang ni chenta akui chenta dah mula sibuk sangat2 dengan kerja projek yang tak pernah berhenti ditambah pula masa yang padat sampai nak study pun susah . errgghh~~ intai dari pintu bilik hostel , mujurlah ada iman kalau tak dah lama chenta masuk surat khabar metro 


"mahasiswa terjun bangunan gara2 tertekan"

tapi chenta tak lah sampai macam tu sekali kot . setakat menjerit dari pintu bilik tu , alah normal lah tu . tak pun menyanyi dalam jamban dengan kawan2 sambil sental daki baju hahaha . tapi perkara yang sepatutnya bila tertekan kita kenalah banyak berdoa kepada Allah , minta ditenangkan hati dan permudahkan segala urusan .

korang doa lah banyak kat chenta ni supaya selemat merentasi zon semester 2 . bapak gila susah bagai , semangat kena kuat itu yang utama . 

dikesempatan ini chenta nak minta ribuan minta maaf kalau ada salah dan silap . kalau ada benda ke atau apa2 je lah baik korang halal kan kalau tak pecah muka korang chenta bedal huhuhu~~ CHENTA SUNGGUH KEJAM >.<

:: all the best semua :D ::

No comments: