Ensiklopedia Doktor Chenta

Thursday, 29 November 2012

AMARAN! MAKE UP BOLEH BUAT BERCERAI LAKI BINI !


Nampak sangat menipunya kalau lelaki tak pilih awek berdasarkan paras rupe. paling tidak mesti beliau pilih yang sedap mata memandang. rupa salah satu aspek penting dalam pemilihan awek dan bini selain dari kebaikkan, tingkah laku yang sopan, agama dan lain lain lagi . Begitu jugaklah dengan wanita. tak hensem takpe.yang penting sedap mata memandang . arrhh , penipuan dunia .

Bayangkan kapel yang berkapel selama 5 tahun . Selama 5 tahun tu si pakwe menyayangi dan mencintai awek seperti dalam gambar sebelah kanan . Tiba2, pagi selepas malam pertama dan hari-hari berikutnya si pakwe disajikan dengan muka bini dengan wajah disebelah kiri. mau tak sakit hati?

Sakit woi, 5 tahun di tipu.mau tak sakit. tu kapel yang 5 tahun.kalau 10 tahun kapel? Sayang pon akan berkurangan.satu hari turun 0.38% .Pastu bini buat hal . Ape lagi. cerai!



perempuan akan kata.
sapa suruh mencintai sebab paras rupa.

guwa kata.
tak salah pun.tapi biarlah dia mencintai rupa kita yang asli.bukan yang plastik. takkan ada hal.

:: girl , just be yourself . takpyah lah nak make up tebal2 . Allah bagi dah cantik , kenapa perlu diubah lagi ? ^_^ ::

6 comments:

azifah yazid said...

setuju :)

Razil Tahir said...

Betul... sayangi apa adanya...
tapi time couple make up tebal.. ingatkan itulah "rupa apa adanya"..
Rupanya make up jer yang tebal..

Shazreena Shukri said...

benda ni selalu jd di merata tmpt..perempuan terlampau memikirkan kecantikan luaran sampai lupa kecantikan semulajadi dia..:)

ELFarahin said...

Jom JOIN segmen saya :) http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/segmen-k-blopper-card.html

a.d.n.i.n said...

lain betul muka bila da di makeup..

MisEyz BLurz said...

Haha..luculah..ehehe..tu larh kan..sapa swoh cinta paras rupa diutamakan..keke