Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Saturday 29 September 2012

Blog cik eiyqa di promote??

lama betul rasa tak update blog .. kepada follower eiyqa , eiyqa minta maaf sangat2 sebab lambat follow blog korang , terjah , stalker , tinggal tapak kaki kat blog korang .. eiyqa sekarang makin sibuk persiapkan diri untuk menghadapi peperiksaan besar pada 5/11/2012 ni .. mohon kerjasama korang doakan eiyqa success selalu ye ^__^ ! 

sibuk2 pun , eiyqa akan cuba juga untuk cari masa supaya eiyqa boleh lap debu kat blog korang tuh hehe .. terima kasih lah kepada semua yang tak jemu2 untuk singgah dan julingkan mata korang untuk baca luahan si blogger yang serba daif ni ..

mula2 eiyqa buka blog terkejut juga bila dapat notis bahawa blog eiyqa telah dipromotkan !! rasa terkedu seketika saat itu , bagai tidak percaya .. terus eiyqa terjah tuan punya blog tu dan siapakan promoter itu ??????


-
-
-
-
-
-
-
-
v

KLIK GAMBAR DI ATAS UNTUK KETAHUI LEBIH DETAIL !!

terima kasih lah kepada ohsem blogger misz mieza sebab mencalonkan blog eiyqa terpampang di blog misz mieza :D .. happy blogging dan teruskan bersantai bersama blogger eiyqa ! like page jika sudi ----->> http://www.facebook.com/EiyqaMissblogger ..

# thanks ya ... ^_____________^ !!

No comments: