Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Tuesday 8 May 2012

LAST UPDATE??



last update? takdelah... eiyqa akan hapdet juga blog ni tapi mungkin setahun sekali ke hehehe :p! korang jangan lupa jenguk blog eiyqa ni meskipun berdebu..bukannya eiyqa sengaja tak nak hapdet blog ni tapi mulai hari ini sudah bermula lah tanggungjwab eiyqa sebagai seorang pelajar -.- !
eiyqa nak fokus untuk STPM 2013 nanti.. dengan azam yang baru eiyqa dah bertekad nak buat yang terbaik skor 5A (4.00GP) nanti! so takde main-main lagi dah.. parent eiyqa pun dah bagi nasihat bagai macam tu jadi eiyqa tak nak hampakan dieorang..
banyak offer dari pihak universiti.. Alhamdulillah eiyqa dapat Universiti Putra Malaysia (UPM).. tapi eiyqa batalkan hasrat eiyqa untuk menjejak kaki ke alam U sebab bagi eiyqa tingkatan 6 lebih banyak kelebihan dari program diploma dan matrikulasi..baca entry eiyqa DISINI !


ramai juga followers eiyqa yang bagi sokongan dan semangat kepada eiyqa untuk ke tingkatan 6! thanks ya :) ! takdelah eiyqa pening plus confused memikirkan hala tuju eiyqa..target eiyqa sekarang masuk tingkatan 6 , skor STPM setahun setengah dan terus pergi ke UM buat ijazah..
buat masa sekarang goodbye matrik ! goodbye Universiti ! :')
korang doakan eiyqa dapat skor STPM ye :D

5 comments:

Muario said...

all the best awak :D

cik chenta said...

muar : thanks ya! :D

EkaTikah said...

Gd luck Eiyqa. InsyaAllah, boleh sampai cita2 tu. tpi kene ade usaha dan keyakinan oke. Hihi. :)

Ibu Aqmar said...

good luck...kalau tak busy jemput jo in ga akak yer
http://www.akmarwati.com/2012/05/ga-dari-akmarwaticom.html

Anonymous said...

all the best..=)