Ensiklopedia Doktor Chenta

Thursday, 22 March 2012

pemilihan universiti 2012

kalau dulu bukan main sibuk lagi nak masuk sekolah
sibuk betul cari baju sekolah baru,kasut baru..kalau boleh semuanya nak baru
rindunya zaman sekolah =.=

sekarang eiyqa dah pun meninggalkan zaman persekolahan
memang banyak tragedi sweet yang tak kan eiyqa lupakan,seronoknya sekolah :))
so sekarang eiyqa sibuk habiskan masa membuat permohonan sana sini

bagi yang masih lagi pening bagi pemilihan kos,korang boleh singgah ---> CIK SERBA TAHU

banyak juga tawaran yang dicadangkan oleh cik serba tahu
habis semua yang ditawarkan tu cik eiyqa cuba membuat permohonan hehe...
pemilihan pertama cik eiyqa??

yuhuuu~ universiti malaya dalam pengajian asasi syariah telah berjaya membuat eiyqa jatuh hati
hehe ^^
kalau asasi lebih terjamin...habis asasi terus serap dalam universiti untuk ijazah..

apa2 pun eiyqa mengharapkan yang terbaik,insya-Allah :)

 

No comments: