Ensiklopedia Doktor Chenta

Sunday, 18 March 2012

NOVEL J.I.N (JANGAN IKUT NAFSU)

pernah tak korang terjumpa hantu?
siapa yang ada kelebihan macam tu memang untunglah...mesti korang berani tahap gila!
kalau eiyqa memang tak sanggup nak masuk ke dunia ghaib ni
tengok cerita hantu pun dah terketar-ketar
apa lagi nak tengok yang real ye dak? hahahaha!

eiyqa ada baca satu novel ni yang bertajuk J.I.N
jin yang dimaksudkan tu bukan jin makhlus halus tu tapi singkatan dari 
Jangan Ikut Nafsu :))
 

best novel ni betul eiyqa cakap...kalau baca malam2 pun memang menegak bulu roma eiyqa ni hahaha! tapi sebab menarik punya pasal eiyqa baca juga la walaupun dah 
mula rasa gementar waktu tu..
novel ni menceritakan tentang pengembaraan seorang budak ke dunia yang penuh mistik
menarik bukan?
novel ni takdelah seram sangat tapi eiyqa je yang penakut teramat weee!~

hehe..ikhlas atau pun puji ada makna tu?hahahah ^^

2 comments:

Ain GreenChubby said...

mcm best jew novel tu..pinjam bleh??hehe

cik eiyQa said...

hahaha! minat novel ye :))