Ensiklopedia Doktor Chenta

Friday, 9 March 2012

eiyqa nak kahwin dah ke??

korang mesti mempunyai impian dan angan2 yang tersendiri kan?
kalau dulu eiyqa gila bayang konon target nak dapat 11A dalam spm (doakan eiyqa ek)
sekarang dah habis spm.......

dah kawin nanti eiyqa nak :

banglo + swimming pool


audi tt car

wah! alamatnya kena kahwin dengan jutawan la eiyqa ni ye dak?? hahaha.....
"eiyqa ko ni kerja tak lagi result pun belum keluar ada hati nak fikir kahwin" kata hati =_=' 
yelah ni sekadar mimpi eiyqa je...
nak kahwin lambat lagi kot hehehe....yelah eiyqa nak fokus study dulu....
-
-
-

I WANT TO BE A DOCTOR ! ;)

2 comments:

Ayumi Comot said...

huhu..ayu berangan2 nak mitsubishi Lancer 1!!!

cik eiyQa said...

wah!! lancer!! ganas nya selera...sporty gila kereta uh hehehe!