Ensiklopedia Doktor Chenta

Wednesday, 28 March 2012

PROGRAM KEMBALI KE SEKOLAH

ok eiyqa betul2 exited nak masuk ke sekolah baru wee~!!

"aik? kan eiyqa dah habis SPM,nak sekolah apa lagi??"

eiyqa sekolah lagi tapi untuk form6 pula
so dengan secara rasminya eiyqa melampirkan diri eiyqa sebagai seorang student hehe!

wah! eiyqa berbaju sekolah hehe! abaikan muka chomot eiyqa tuh :')

sebelum ni eiyqa ada cerita serba serbi tentang eiyqa 
tentang kenapa eiyqa tak masuk U ---> entry disini
ramai juga yang cuba kasi virus pada otak eiyqa ni
ada yang cakap STPM SUSAH GILA!
memang eiyqa akui kebenaran tu tapi kalau selalu fikirkan susah sampai bila nak maju
ye dak?? ^^

sekarang eiyqa sibuk buat revision subjek STPM
sebagai langkah persediaan untuk memasuki form 6 ..dengar cerita form 6 start bersekolah pada bulan 6
jadi boleh la eiyqa gunakan masa yang ada untuk persiapkan diri
so kalau blog eiyqa ta ber-hapdet awal2 eiyqa kasi taw eiyqa sekarang sibuk sangat
doakan eiyqa berjaya untuk STPM nanti ya !! :))

salah satu hasil revision eiyqa bagi subjek biology STPM :)

p/s : sudah mula pasang angan2 konon nak sambung medic di ireland hehe ^^ ....

1 comment:

syafiqah athirah said...

kq eiyqa, fikah doakan kq eiyqa dpt smbung blajar at ireland, n kq eiyqa doakan fikah jugak yerw for SPM next year... ツ