Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Tuesday 15 March 2016

A Monday Blues

So basically, few people have been asking me on how I carry out my routine. Hectic ke leisure ke full of boring stuff ke... How to study?? How to manage time wisely??  Sejujurnya, I never discuss anything like this before since I believe each and everyone of us has our own preference.

im still crawling to get to the next phase just like you guys ! student- Strike for PHD- Officer - Wife to be - Mommy to be eh2 hahaha!

My routine setiap hari adalah hari-hari bluess. dari sunday sampai saturday almost blues day! kelas dari jam 8 pagi sampai 7 malam,ada 1 hari yang dari jam 8 pagi sampai 10 malam. assignment,petang rabu latihan kawad,hujung minggu orang lain keep calm and relax tapi aku ditengah padang kawad. orang bercuti,aku ada kem.sumpah penat with my busy pack schedule.

well done dunia memang untuk berpenat lelah,akhirat jua tempat berehat jadi teruskan struggle dan dont give up !

bukan senang nak mendapat syurga,first step carilah redha-Nya insyaAllah semua urusan PASTI dipermudahkan. Ajal menjemput tidak mengira waktu.

kadang2 aku ada juga buat silap,manusia tiada yang sempurna. First of all aku nak minta maaf untuk semua salah silap aku dunia akhirat buat semua yang mengenali aku dan aku mohon halalkan segalanya. buat insan2 hebat yang sentiasa menyokong perjuangan aku,ibu,ayah,adik2,family,kawan2,guru2,saudara mara,terima kasih untuk segalanya.moga kita bertemu di syurgaNya ameen3 :) For my haters,let spread our love together.jangan dendam2. aku silap,kau tegur dan aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki for everything.

Doakan semuanya baik2 sahaja. Bak kata hanis zalikha "kata2 itu ibarat doa yang melantun". buat semua,aku dah maafkan dan halalkan semuanya :)

No comments: