Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Saturday 19 October 2013

Virus S.Y.I.A.H


hai readers ! actualy terasa gusar dihati chenta ni selepas menonton siaran tv al-hijrah petang tadi berkenaan dengan syiah bersama mufti perlis . for your information,syiah ni merupakan salah satu ajaran yang sesat dan jelas kesesatannya ! dari segi mazhabnya tak payah duk cakaplah,semuanya menyimpang ! yang paling tragedis sekali ialah sesiapa yang tidak mengikuti ajaran syiah ini mereka akan membunuh dan menyeksa orang tersebut dengan kejam !! Allahurabbi ....sampai mereka sanggup menyandarkan sebuah hadis kepada ulama ahli sunni bahawa sesiapa yang tidak menganut syiah maka hukumnya kafir ! penipu apa kejadah kah ini?

So pada semua umat islam,please beware ! sekarang ni dah banyak hadis palsu,ayat quran palsu dan pendapat ulama' yang palsu . jangan mudah berpegang pada sesuatu perkara melainkan sudah sahih perkara tersebut ! 

macam mana nak tahu sesuatu perkara itu sahih?

banyakkan lah membaca ilmu agama,mendengar ceramah agama,bertanya pada orang2 alim yang kita kenal dan yang paling penting minta Allah tidak memesongkan hati kita dan tingkatkan keimanan ketakwaan kita pada-Nya , Ameen .

1 comment:

Unknown said...

salam singgah dan follow disni. banyak info kat sini ek. :)