Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Sunday 30 December 2012

kurus semudah 1 2 3 ...


susu alpha lipid SD2 slim diet

Alpha lipid sd2 merupakan program lengkap turunkan berat badan yang begitu terkenal di New Zealand dan dipasarkan di Malaysia .

ini adalah salah satu cara untuk korang berdiet cara paling mudah sebab dengan alpha lipid korang tak perlu bersusah payah menahan lapar . Siapa kata kena berlapar time diet? Bila minum susu Alpha Lipid SD2, korang still boleh enjoy good food dan still LOSE WEIGHT!! Ohsem kan?

jangan risau , rasanya sedap sangat .  Ehem! Rasa susu ni macam rasa soya..  mix dengan green tea , TAK MENYESAL KALAU KORANG CUBA ..

Susu alpha lipid ni bukan sahaja membantu mengembalikan susuk tubuh badan yang menawan . ia juga diperkaya dengan collegen supaya korang still nampak lebih muda dan kulit makin cantik . Alpha Lipid Sd2 juga merupakan makanan tambahan atau supliment yang terdiri daripada campuran protein soya bukan-GMO(75%), serat, ekstrak daun teh hijau, Vitamin A,B,C,D,E dan mineral. Ianya tidak mempunyai pemanis atau perisa tiruan dan begitu efektif membantu untuk memberikan nutrisi yang diperlukan oleh badan dengan secukupnya. jadi penyakit darah tinggi , kencing manis juga dapat diatasi dengan cepat !



dengan alpha lipid , korang mampu menurunkan berat badan dari 2 - 5 KG hanya dalam tempoh satu minggu . chenta pun menggunakan produk ini dan ternyata ia berhasil .

TESTIMONI


seminggu je dah turun 10kg ! terbukti berkesan !!

penurunan berat badan semudah 123 , kesihatan terjamin dan DIJAMIM TIADA KESAN SAMPINGAN . 

BERMINAT??? cepat2 lah PM di facebook Mr.Aiman atau sms/whatsapp di 013-9761361 untuk ketahui lebih lanjut >.<

Try lah beli satu tin dulu. 
Tak menyesal punya. 
(^__^)



4 comments:

Amanina said...

nice entry sis!
hihi.
kena syorkan dekat orang yg memerlukan ni!
tq :D

cik chenta said...

hahaha .. semstinye .. wc dear :D

Masmira Masri said...

puyooo turun 10kg giler lahhh

http://myaleo.blogspot.com/2012/12/wedding-mima-fariz.html

cik chenta said...

done ke blog awak .. seriously memang berkesan .. xmenyesal kalau try :D