Ensiklopedia Doktor Chenta

Friday, 1 June 2012

Remaja Perempuan Kutuk Ustaz Azhar Idrus di Facebook

                
sedih sangat bila tengok orang melayu macam ni!ini lah dia realiti akhir zaman..semua mengaku islam tapi islam atas dasar nama :'( ! Inilah yang akan terjadi jika kurangnya didikan agama dan lurus bendul sebab tidak memahami intipati yang hendak disampaikan oleh UAI ..Nauzubillah..[sumber rujukan]

5 comments:

Iffah binti Rezali said...

Nauzubillahi minzalik! :(

gdsbnga said...

ah betullahkan apa yg ustaz tu cakap . maksud die sebenarnye lelaki perempuan mestilah pandai jage batas sesama dorang , sebab tulah kiaskan ada bapa di tengah . apelah singkat betul fikiran tu .

Yui Bieyna said...

Astaghfirullah..

Nur Asmida Bt Karim said...

nampak cgt perempuan tuh tk fhm apa yg UAI cuba sampaikan . pastu boleh plak maki org mcm tuh . Astaghfirullah al azim .

hazdnul said...

hurm..sedihnye dengn generasi skrg kan..kita pon tak baik sgt tp tahu lah mana baik mana buruk..cakap ustaz bodoh..sape sebenarnye yg bodoh..tak paham konsep..huhu