Ensiklopedia Doktor Chenta

Tuesday, 10 April 2012

speed up your internet today!

pin! pon! vroomm.... vroomm..
mengganggu betul mr.posmen ni di pagi hari...dengan penuh exited eiyqa terus belari ke luar rumah sebab dah tak sabar nak ambil surat dalam kotak surat tuh..
dalam hati eiyqa "ini mesti surat tawaran ke universiti"
sangkaan eiyqa meleset!!rupanya ada surat dari encik TM la =..=''

korang ada tak mengalami masalah internet yang lembab like a snail?
wifi kat rumah eiyqa ni pun dah macam nak demam je..sekejap laju sekejap lambat..
nasib baik la encik TM posting berita baik untuk pengguna wifi
takdelah hidung eiyqa berasap lagi menahan api kemarahan hahaha!


menarik bukan? 3 bulan pertama adalah percuma dan kita hanya perlu membayar caj baru mulai bulan ke 4!


siap dapat 1000 mata ganjaran tambahan lagi untuk naik taraf kelajuan! <maaf gambar tak clear :)>
memang berbaloi!

p/s : eiyqa nak pergi ke TMpoint hari ni juga wee!! hehehe ^^


2 comments:

Saya mEmang suka Menuliz:D said...

eqa memang tak sabar betul ya..masuk u bulan 9 ya..kira-kira sebelum buln 9 baru dapat surat tawaran..u kerajaan tak akan hantar awal punya..=)

cik eiyQa said...

hahaha!! tetiba rasa exited sangat2 nak masuk u..penat la mengganggur je kat rumah heheh ^^