Ensiklopedia Doktor Chenta

Thursday, 12 April 2012

:: RM150 Cash | Give Away From lidarahim.com ::

sebut saja duit siapa yang tak nak ye dak?
mata pun dah blink2 macam cik crab bila nampak duit..sah memang mata duitan betul cik eiyqa ni hehehehe ^^
syok eiyqa blog walking terus terjah blog cik azlida...
terpampang GA hadiah cash RM150!! siapa nak cepat serang!! ---->> GA cash RM150!

ewah! laju je tangan korang slide link GA ye hehehe.. hadiah lumayan mesti maw macam twisties!

tapi jangan lah korang ingat RM150 hanya untuk korang je bila dah diumumkan sebagai pemenang...duit tu akan diagihkan kepada yang layak juga..
maksudnya??

Hadiah Utama : 1 orang x RM50.00 tunaiHadiah Kedua : 2 orang x RM30.00 tunaiHadiah Ketiga : 2 orang x RM20.00 tunaiHadiah Saguhati x 10 orang
 jom sertai give away kali ni bersama cik eiyqa! :)) ... 
"tuah ayam nampak dikaki,tuah manusia siapa yang tahu!"


TARIKH TUTUP : 7.5.2012 JAM 12.00 TENGAHARI