Ensiklopedia Doktor Chenta

Friday, 17 February 2012

sampai mati pun tidak akan turun!

geram betul eiyqa dengan internet sekarang!
dah macam siput sedut lah..sabar je lah setiap kali tunggu loading tu
lambat sangat!





nasib baik ada peneman setia tatkala eiyqa stress...
siapa lagi kalau bukan cadburry kegemaran eiyqa hehehe!!
eii~sebut cadburry ni teringat pula cadburry yang wink2 kasi dulu hehehe...sweet la syg! peace hehe^^ !

ish kenapa tragis sangat tajuk posting eiyqa kali ni...?

tajuk kali ini : sampai mati pun tidak akan turun!

korang janganlah belitkan wayar otak korang bila tengok tajuk entry eiyqa ni..
maksud eiyqa umur korang lah..
entah kenapa tiba2 minda eiyqa menerjah ke zaman silam..

oit!muke tak matang hehe... :))

kalau masa kecik dulu suka sangat pergi sekolah!
nak2 masa tadika..rajin je..
biasalah kali pertama sekolah...masa tu baru lah kenal dunia luar...
kenal kawan2..cikgu2...
time dapat buku baru,arh!suka sangat! tulisan muka depan pasti cantik!
tapi bila dah sampai muka surat tengah,hancus melebos tulisan hahaha!!

saat usia emas menjangkau 16 tahun... <yelar tak chantek =_=',tapi sy bersyukur :)>

bila dah masuk sekolah menengah rasa malas pun ada nak pergi sekolah..
yela start sekolah menengah dulu eiyqa dah mula nakal..
pergi sekolah lambat,handset kena rampas,tudung singkat.....
bila buat kesalahan cikgu panggil,pengawas sound..
tapi dengan penuh lagaknya eiyqa buat muka tak tahu malu hahaha!!
yela dah biasa hehe...

tapi eiyqa nakal2 biasa je...cikgu tetap respect!
sampai la eiyqa dapat jawatan sebagai pembimbing rakan sebaya (prs)
ketua biro asrama dan duduk kelas sains
baru lah eiyqa sopan sikit hehehe....dah sedar dah masa tu 

tapi satu je perangai eiyqa tak berubah,eiyqa ni suka sangat buat kecoh dalam kelas..
entah rasa macam tak matang je hehehe!

sekarang saya dah 18 tahun!! :))

semenjak dah habis spm ni rasa rindu pula zaman sekolah dulu...rindu dekat kawan2,cikgu2...
virus cinta pun dah mula masuk hehe!!
dah habis sekolah dah kan biasa lah ^^
mata pun dah start rabun...tak pasal2 eiyqa kena pakai spek huhu..
kalau dulu sibuk dengan kerja sekolah,kem,kelas tambahan dan sebagainya..
tapi sekarang eiyqa sibuk pergi jalan2 dan test lesen pula haha...
kerja?herm...eiyqa lebih suka terperuk dalam rumah  

hape2 pun doakan eiyqa ye semoga berjaya dalam spm...dengar cerita result spm keluar
22/3/2012 betul ke??

kecut rasanya..tak sabar pun ade haha!
ape2 pun doakan kami para pelajar spm2011 success dengan jayanya!
good luck






No comments: