Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Thursday 26 January 2012

mendapat tawaran..

setakat ni aku dah dapat dua tawaran dari pusat pengajian..pusat pengajian dari kuala terengganu dan satu lagi dari selangor..fuh jauh beb!!! tapi aku nak stay sampai dapat result dulu sebab satu je cabang yang aku tergila2kan selama ni..medic,herm....orang kata ambil medic ni sibuk,masa tak cukup...tapi aku tak kisah sebab itu semua impian aku...hendak 100 daya,tak nak 1000 dalih..betol kan...? hehe..



sementara aku duduk goyang kaki di rumah,aq bazirkan masa aku dengan siapkan lesen motor and kereta aku tu..kira busy tahap dewa la aku ni hehehe....kerja..?malas lah..bukan apa,tak nak serabutkan kepala untuk dua benda dalam satu masa..lesen lagi kerja lagi...dah siap lesen baru aku kerja...

ok untuk semua pembaca mesti ade juga yang perasan kenapa aku tukar template blog aku..yelah sebelum ni aku menggunakan blogskin...tapi rasa bosan pula pada blogskin..so dengan bangganya aku menukar wajah blog aku meskipun hodoh merapu!

bila duduk kat rumah ni kan jadi teringat pula kenangan masa zaman sekolah tu..rasa miang je nak pergi sekolah balik hehehe....best sebenarnya sekolah ni taw! tapi ramai  adik2 yang bersekolah mengatakan bahawa sekolah ini membosankan..sebab apa..?kerja sekolah banyak..cikgu garang...yela sekaran mungkin korang rasa pahit bak hempedu je semua tu tapi bila dah habis sekolah baru korang tahu betapa nikmatnya membuat kerja sekolah dan dimarah cikgu hahaha!!

tapi dalam banyak2 perkara aku tak lupa adalah bila usia aku mencapai 17 tahun dan diwawarkan menjadi ketua biro asrama hahaha!!! masa ni memang lah beraksi dengan penuh gaya..rampas handset budak asrama,denda orang..fuh..sedap jadi orang atas ni hehehe...nak2 form1..ish2..kesian betul.. ^^

so kepada yang bersekolah lagi belajar betul2...and yang dah merdeka macam aku..???
kita enjoy hahahaah!!! =_='

hey kamu!!tekan sini sekali! hehe...thanks..!

No comments: