Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Saturday 17 December 2011

masa terlalu banyak...? buang masa!!

dulu rase cm mase da xcukup gilew ue byk cgt buke yg perlu study...tp skrg sampai da xtaw lak na wtpe hehehe...nak masuk tahum 2012 ade beberapa hari lagi dan selama beberapa hari tuh jugak la aq x de projek na dibuat...yelah,taon depan nak cari kerja..saje suke2...nama x tersenarai dalam PLKN so boleh la gi cari duit an hahaha!!buat mase ni aq just spent mase aq dengan fb,blog n yg paling byk masa aq dihabiskan adalah dengan novel kesayangan aq yang dah lama tertunggak uh hahaha!! ye la,musim2 spm sampai xde mase aq na bace...skrg la masenye untuk aq khatamkan novel2 uh hehehe!
isu gay kian hangat...haish xpaham aq...yelah,terkejut dengan kehilangan seorang pelajar Malaysia di Dublin.. pelajar yang hilang ni merupakan pelajar perubatan yang ditaja oleh petronas dan xdpt dihubungi oleh keluarga selama 3 tahun.! dan pelajar ini didapati telah berkahwin dengan seorang lelaki warga dublin... ayoyo~ cian family ko tercari2 ko kat dublin uh last2 ko gempak an dunia dengan berita ko kawin dengan mamat mane ntah ko tibai..moga2 kembali ke pangkal jalan,ameen...
hey2..gosip terkini! dengar citer Nabil (raja lawak) disaman gara2 mulut die yang ckp pakai lepas tu je....walaupun Nabil sudah memohon maaf tapi syg krn TIADA MAAF BAGIMU!
filem songlap laris..! kena tgok nih hahaha!
perkembangan idola kecil 4 john n syafiq terkeluar..!
aku tetap setia menyokong HAIRUL ..! hehehe.... suara boley tahan tp yang paling i suke u chumill haha!!



No comments: