Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Thursday 13 May 2021

RAYA MCO 3.0


Assalamualaikum and hi everyone! So how is your Raya celebration going so far? Hopefully everyone is having a great time even tak boleh rentas daerah,tak boleh rentas negeri, ada frontliners yang masih berjuang, may Allah ease you way InsyaAllah. Actually tahun 2021 merupakan tahun ketiga tempoh perkahwinan aku dan sepanjang 3 tahun tu jugalah my husband and my manja tak pernah beraya with my family because of this PKP tapi Alhamdulillah bersyukur sangat walaupun jauh dari family tapi the biggest present i got is family mertua dekat, 1 daerah so still dapat beraya. 

The effects of the COVID-19 panic has caused a massive changes to our daily lives, macam2 dugaan dan ujian but no matter what happens in your life always be grateful (syukur) with what we have. Makin kita bersyukur, makin Allah tambahkan nikmat InsyaAllah 

Firman Allah SWT yang bermaksud: "Dan (ingatlah) ketika Tuhan kamu memberitahu: Demi sesungguhnya! Jika kamu bersyukur nescaya Aku akan tambah nikmat-Ku kepada kamu dan demi sesungguhnya, jika kamu kufur ingkar sesungguhnya azab-Ku amatlah pedih." (Surah Ibrahim, ayat 7)

Apa-apa pun musim pandemik ni please take care of yourself, moga Allah lindungi kita semua & Allah angkat wabak COVID-19 ni dari muka bumi, Ameen

Dikesempatan ini, saya ingin memohon maaf atas segala salah silap,baik secara sengaja atau tidak,saya mohon maaf zahir & batin. Andai saya ada melukakan hati sesiapa, mengumpat sesiapa, sakitkan hati, saya memohon kemaafan. Mohon halalkan segalanya.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
2021

No comments: