Tuhan Tak Melihat Siapa Kita Semalam, Tuhan Melihat Siapa Kita Hari Ini :)

Thursday 2 February 2012

hadiahkan baju kepada pasangan boleh putus?

Aku tak tahu korang pernah dengar benda ni ke tak tapi aku pernah lah dengar. Even masa aku muda-muda dulu zaman sekolah rendah pakai tudung serkup ke depan tu,  akak sebelah rumah aku ni tetiba lak putus cinta sebab boyfriend dia bagi hadiah baju dekat dia. Aku gelakkan je dia dalam hati. Tak lah gelak sebab depa putus tapi gelak sebab depa kata depa putus sebab BAJU! :D

Then semakin aku godang ni, otak pon makin godang, urat otak pon makin panjang (eh urat otak kemenda?) dan berfikir, apakah logiknya kalau bagi baju tu hubungan boleh putus??

Sampai sekarang kalau aku dengar "jangan bagi hadiah baju, nanti something buruk jadi dekat relationship korang" SERIOUS-AKU-TAK-TAHU-APA-LOGIKNYA

Eh eh eh tak ada logika betul  lah *terus headbanging lagu Agnes Monica*


                                                     

EH macam lawa pulak baju couple ni hehehe ^^ ....

Aku rasa benda pasal bagi hadiah baju ni nanti putus lah, clash lah, hape lah mesti ada kena mengena dengan zaman tok nenek kita dulu kot. Sebab dulu kan depa ni susah. Hadiah baju tu kira agak mahal lah di zaman itu. Dulu-dulu mana ada ipad, mp3, galaxy note bagai. Baju tu kira dah habis mewah lah tu. Kalau tetiba lak hubungan putus, bergelinang air mata, tersedu-sedan macam fei mau sebab tengok baju je teringat dekat BEKAS kekasih. (tuppaware kekasih pon boleh) Yeke? Entah aku hentam je ni. Rasanya lah kot



Aku rasa bagi hadiah baju ni akan putus hubungan tak logik pon dan mengarut. Kalau tak ada jodoh, bagi teddy beruang godang ke bagi sejambak bunga tek ayam belanda ke. Tak ada jodoh, tak ada kesefahaman, putus jugak kan?pelik2 betul fatwa yang tak dijamin nie hahaha!

*my wink2! lepas ni boleh la kita hadiah baju pulak kan2..??hak3 ^^





Kalau ada jodoh, bagi baju pagoda cap ayam sekali pon, hidup bahagia kekal jugak. Ye dak?

1 comment:

Shuhada said...

huhuhuhu.
pic bju tu sma nan cover novel sepupuku suamiku